Worshipful Master Message

דבר הנשיא

Java is disabled in your Browser!

אֵחָי,

שעה זו מיוחדת עבורי ומביאה אותי למעשה אל גולת הכותרת של תָּפְקִידָי בלשכה. אני גאה בלשכה זו ומודה לכולם על הכבוד הגדול שהענקתם לי.

נשיאי לשכת ראובן שקדמו לי, הציבו רף גבוה מאוד וקבעו את מקומה של הלשכה בקרב הלשכות האחיות, כאחת שעושה עבודתה נאמנה, בעלת מוניטין טוב ויכולת ביצוע. עצם העמידה בציפיות אלה היא אתגר גדול, ואנחנו נוכל לו, ואף ננסה להרים את הרף עוד יותר.

אנחנו הדור החדש שצריך להריץ את הלשכה קדימה, ועלינו להיוועץ וללמוד מהדור הקודם, דור שעבר כברת דרך ארוכה במסתרי המדע והמסדר. אני משוכנע שכל האחים ישמחו לתת יד להצלחת הלשכה.

עיבוי השורות חשוב ואיכות האחים חשובה לא פחות, בשנה החולפת התברכה הלשכה באחים איכותיים וככל שנהייה טובים יותר, יִדָּפְּקוּ על דלתנו עוד אחים.

אנחנו גוף חזק, חכם ובעל ניסיון, וכולנו יחד נצעיד את הלשכה להיות, כפי שמספרה מצביע על כך, הלשכה מס' 1 בארץ.

אני רואה את אחי נושאי המשרה כְּאֶלֶה שיבצעו את העבודה בפועל כאשר נצעיד את הלשכה קדימה, ואת כל הנשיאים לשעבר, כיועצים בפועל בכל נושא. מהיום אין בלשכה יותר בעיות, יש אתגרים. ואנו נלמד להתמודד ולהפוך כל מכשול להזדמנות.

אחיותיי, רעיות הלשכה, אתן הרוח החיה המחזקת אותנו, אני מקווה שנלמד להפיק איתכן את המרב, נלמד לנצל את הכישורים המיוחדים לכן ולעשות את הלשכה פעילה גם מעבר להיכל עצמו.

חלק מפעילות הלשכה אינה מסונית טהורה, וקשורה לקהילה, ויש מקום לנצל את הכישורים הנשיים ויכולת המחשבה העמוקה שלכן לעשייה זו.

איתן ישראלי

נשיא הלשכה